Meesua Twi - Reisverslag uit Abetifi, Ghana van Tessa Gruijs - WaarBenJij.nu Meesua Twi - Reisverslag uit Abetifi, Ghana van Tessa Gruijs - WaarBenJij.nu

Meesua Twi

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 Januari 2016 | Ghana, Abetifi

YƐfrƐ me Afua Tessa
Mefri Holland
Mebaa Ghana naawƆtwe baako nie
Seesei meesua Twi
Mete Abetifi C.Q. (Abarim)
Ɔkyena, yƐbƐhyia bio

Ik ben Afua (vrijdag) Tessa
Ik kom uit Holland
Ik ben sinds een week naar Ghana gekomen
Nu leer ik Twi
Ik woon in Abetifi C.Q.
Tot we elkaar weer ontmoeten (“We shall meet again”) / Tot morgen

  • 12 Januari 2016 - 19:03

    Edwin:

    Goed bezig!!!!

  • 12 Januari 2016 - 19:03

    Oma Meissie:

    Ha Tessa ik was net boven en zag je mail. Meissie meissie wat zijn we trots op je en wat maak je veel mee.
    Is het moeilijk om zo,n stukje te tikken, ik hou het maar in het nederlands.
    Tot morgen dan maar. Dikke knuffel ook van Opaxxxxxxxx

  • 12 Januari 2016 - 21:11

    Demie:

    Nou je kan je al een aardig woordje redden!
    Goed bezig zussie
    xx

  • 12 Januari 2016 - 23:13

    Laura:

    Zoooo dat heb je snel geleerd! stoerrr! ❤

  • 12 Januari 2016 - 23:13

    Laura:

    Zoooo dat heb je snel geleerd! stoerrr! ❤

  • 14 Januari 2016 - 16:06

    Nienke:

    Goed bezig Tess!
    Ik lees alles en volgens mij heb je het al aardig naar je zin!
    Ik blijf je volgen!! Trots op je!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Voor mijn studies en interesse in de wereld ben ik al verschillende keren op reis geweest. Deze keer ga ik als antropoloog in spe voor 3 maanden naar Ghana. Veel plezier met het lezen van mijn belevenissen.

Actief sinds 31 Dec. 2015
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 14512

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 26 Maart 2016

Ghana

Landen bezocht: